marți, 14 ianuarie 2014

Prima mea cumparatura pe Net !

Salut, periodic voi posta articole cu cumparaturile mele online. Prima mea cumparatura pe net a fost acum citiva ani, chiar va spun mai precis: pe data de 02.09.2011 am cumparat un "Dynamo Hand-Crank USB Cell Phone Emergency Charger" , e un incarcator pentru telefon sau player, sursa de energie e cea produsa in urma invirtirii minerului. am si o poza aici :
e un gadget foarte util daca iti place sa calatoresti. L-am cumparat de pe http://dx.com
Asta a fost o cumparatura de proba)).
Dupa ce au urmat mult shopping de gen absolut diferit: haine pentru mine si sotia mea, telefoane mobile, player-uri, huse, jucarii, incaltaminte, registrator auto, helecopter cu telecomanda (s-a implinit visul), materiale pentru lucru manual, cosmetica, ceasuri, am luat si o tableta pe android. Majoritatea lucrurilor au fost de calitate buna la un pret avantajos, important e sa alegi bine, eu fac urmatorul lucru: caut pe sait si compar mai multe variante, citesc atent comentariile cumparatorilor si daca e posibil mai caut produsul dat pe youtube sau pe google in imagini. Intr-asa mod ma protejez de produse de calitate proasta.
Cel mai des cumpar de pe aliexpress.com ; ebay.com si dx.com  . Interesant e faptul ca Aliexpress obliga fiecare vinzator sa atribuie fiecarei cumparaturi un track number (cu care poti urmari deplasarea coletului pe http://www.posta.md:8081/  ) chiar daca cumeri un lot de 1 dolar cu livrare gratuita. Pe ebay nu este asa regula si de obicei pentru a primi acest "track number" esti nevoit sa scrii vinzatorului un mesaj si sa mai platesti ceva pe de asupra, cind cumperi ceva mai scump, track-ul e de obicei gratis.
Va indemn sa scriti in comentarii intrabarile voastre de orice gen, sint dispus sa va ajut cu orice informatie de care dispun.
O zi buna !!!

Nu uita sa te abonezi la noutati, sus pe dreapta. Fii informat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu