vineri, 10 octombrie 2014

Forum Aliexpress Romania


Buna! Am onoarea sa va anunt ca am lansat un proiect nou. Ideea mi-a aparut atunci cand am vazut cantitatea de mesaje si intrebari la tema cumparaturi pe Aliexpress de pe acest blog. Este vorba de un forum dedicat cumparaturilor pe Aliexpress.com
Aici vom avea posibilitatea sa discutam si sa primim sfaturi utile pentru a evita multe greseli. De asemenea vor fi publicate promotiile si ofertele curente inclusiv cupoanele valabile. http://aliexpress.forumer.ro

22 de comentarii:

  1. cum pot sa scot de pe net confirmarea platii sa arat la vames ,deoarece eu am facut comanda de mai multe produse si am platit o singura data,asa reiese si din extras la banca,dar vamesul imi cere sa ai arat plata(pretul )pentru fiecare produs.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. salut. la fiecare produs in parte intra la detalii (view detail) si printeaza pagina. Pe ea va fi denumirea produsului pretul si datele pentru livrare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum printez,ca nu gasesc nimic pentru printare.Sau dau copy/paste?multumesc

      Ștergere
  3. buna ziua!!! am incercat sa cumpar de la acest site, am incercat 4 carduri, 2 visa si 2 mastercard, si la fiecare mi-a zis, desi aveam bani in fiecare card, ca tranzactia nu poate fi efectuata!!! oare de ce??? unul dintre carduri l-am mai folosit si la alta tranzactie si a mers!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm, e greu de dat un raspuns precis. Poate au fost probleme temporare in sistemul de plata, ai mai incercat mai tarziu dupa asta?

      Ștergere
  4. si cum primesc marfa ? daca sunt din Timisoara merg unde....? platesc vama?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, cand vine marfa la oficiul postal din localitatea ta vei fi instiintat printr-un aviz. Vama o platesti sau nu in dependenta de contunutul coletului, vezi aici mai detaliat Citeste

      Ștergere
  5. se plateste numai cu cardul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se plateste cu cardul, transfer bancar, western union, webmoney.
      Dar va asigur ca cea mai sigura si simpla metoda este plata prin card.

      Ștergere
  6. Bună. Am făcut o comanda de pe aliexpress de 130 $ . Cat o sa plătesc taxe vamale? Și dacă nu am alți bani pe card decât aceștia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut taxele vamale se platesc la oficiul posta cand ridici coletul deci vei plati cu bani ches. Despre taxe citeste aici :http://cumsacumparpenet.blogspot.com/2014/11/taxe-vamale-pentru-colete-externe-din.html

      Ștergere
  7. Ce înseamnă awaiting shipment? ? Sau remaining [ 10 days 21 hours 56 minutes] ? Atunci va trebui sa ajungă comanda la posta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. awating shipment inseamna : asteapta trimiterea. si daca este indicat ca mai raman 10 zile 21 ore etc inseamna ca in perioada aceasta vanzatorul este obligat sa trimita marfa. dupa ce va trimite va fi indicata o perioada mai lunga cand trebuie sa primesti marfa.

      Ștergere
  8. Dacă am pus 17 produse, toate vin deodată? Sau pe rand?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara. Maine as vrea sa fac prima comanda pe AliExpress. As avea suma de 67dolari prin China Post. Stiti cumva care ar taxele?la posta cat ar trebui sa platesc pentru revendicarea coletului?sau cum se procedeaza...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu costa nimic transportul . O sa fiti sunat de la posta cand vor ajunge produsele, asta n cazul in care nu vin pe rand .

      Ștergere
  10. As dori si eu sa mi explicati ce inseamna daca scrie Good Awaiting Acceptance ? Adica s-a trimis comanda, este pe drum ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. http://trade.aliexpress.com/orderList.htm ce pot face?Ms

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna...as dori sa stiu si eu un detaliu...daca fac comanda de la mai multi vanzatori imi vor veni colete separate de la fiecare in parte sau imi va veni un singur colet care va contine comanda de la fiecare vanzator?

    RăspundețiȘtergere