marți, 28 ianuarie 2014

Samsung Galaxy S2 original Nou doar la 190dolari !!!

Pare de necrezut dar e posibil.
Am cumparat acest telefon citeva luni in urma. Poate observati ca e putin diferit de cel ce se intilneste pe la noi. De fapt este model pur american Galaxy i777, la noi se vinde Galaxy i9100, diferenta consta doar in ceea ca i9100 are un buton mecanic pe centru mai jos de display. Si pentru mine asta e un avantaj. In rest e identic dupa dimensiuni, si la fel de performant, procesor cu 2 nuclee, 1gb ram, 16gb rom etc.




Unicul moment mai putin placut este
ca trebuie sa faci unlock si sa faci un upgrate la software pentru a schimba limba. Se face repede si ieftin la un service center. Eu am facut asta singur, dar am cheltuit citeva zile in cautarea informatie pe internet. Oricum mi-a fost interesant.





L-am cumparat la licitatie. Nu ma grabeam cu cumparatura si timp de vreo saptamina participam la licitatii pe http://www.ebay.com/ . O sa scriu mai tirziu si un articol cu instructiuni pentru participarea la licitatii si o sa va invat cum sa cumperi cu un pret minim.
Citeva poze cu telefonul meu:



Va doresc online shopping cu zimbete!
Nu uita sa te abonezi la noutati (sus pe dreapta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu