duminică, 9 martie 2014

Ce este Track Number

In sfirsit am ajuns si la acest capitol. De mai multe ori am fost intrebat cum urmaresc miscarea coletului pe internet.
Aici avem mai multe variante de urmarire. Le scriu pe toate si-ti alegi varianta potrivita.

De fapt sint 2 categorii: Poti vizualiza starea livrarii direct in browser si mai sint si programe pentru windows, android si iOS.


Deci in caz ca ai comandat prin


curieri cum ar fi TNT, FedEx, DHL, poti urmari chiar pe saiturile lor oficiale:
http://www.tnt.com/webtracker/tracker.do?navigation=1&respLang=ro&respCountry=ro
https://www.fedex.com/fedextrack/?action=track&cntry_code=ro
http://www.dhl.ro/ro/express/urmarire_expedieri.html

Mai este si saitul oficial al Romaniei, aici poti introduce orice trimitere internationala:
http://www.posta-romana.ro/posta-romana/servicii-online/track-trace.html

Pentru Republica Moldova acceseaza:
http://www.posta.md:8081

Cel mai popular sait de urmarire a trimiterei din China este urmatorul:
http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp

Si am ajuns la varianta cu programul. Eu utilizez trackchecker . Este absolut gratis, are la dispozitie o gama larga de setari si poate fi instalat pe PC si pe telefon din playmarket sau din appstore.
Este foarte simplu de utilizat, intuitiv.
Daca cineva nu se descurca, scrie aici in comentarii si te ajut eu.
Spor la Shopping !!!

29 de comentarii:

  1. Buna! As avea o intrebare..Am dat comanda pe Aliexpress si am primit mailul acesta :"Your Order 61647772652111 has been shipped.Your order has been shipped by the seller on 2014.04.06 17:54" Atunci cand intru pe http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp si scriu numarul comenzii.. imi apare asa : "Success find: 0 items! " E nevoie sa astept mai mult de o zi pana sa incep sa urmaresc coletul? E posibil sa nu fi plecat inca de la posta lor? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Da e ok in cazul tau. eu incep sa-mi fac griji daca timp de o saptamana nu este nici o informatie de urmarire. Ca regula in 2-4 zile dupa mesajul ce l-ai primit apare si prima mentiune.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru informatie!

      Ștergere
  2. Salut. Eu am comandat prin singapore pos. Pe site-ul lor am dat Track Item am adaugat codul si imi apare nr primit. Dupa ce dau pe el imi apare asa
    04-04-2014 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
    07-04-2014 Despatched to overseas (Country code: RO)

    Ce nu inteleg eu cum vad unde se afla pachetul ?

    Astept un raspuns. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut.
      Despatched to overseas (Country code: RO) - asta inseamna ca pe data de 7 aprilie coletul tau a fost inbarcat si trimis spre Romania. Urmoarea mentiune a track numarului te va informa despre sosirea coletului in Ro la vama.
      Totul este Ok.

      Ștergere
    2. Salut. Coletul ajuns in vama acesta va fi preluat de un curier (ex. posta romana) si va fi livrat la adresa mentionata in formularul completat la momentul achizitionarii produsului? Sau trebuie sa ma prezint la vama pentru a ridica coletul? Iar plata vamii unde se plateste?

      Ștergere
  3. buna,am comandat si eu 2 tel. pe aliexpres,prin dhl.după ce am dat comanda imi apare că trimite coletul prin singapore post,purtăm discutii si imi spune ca din greseala le a trimis prin singapore.la nr.de track apare odată un număr peste care este barat(anulat) ,apoi un alt număr cu data de 20 iunie şi spune că nu au primit fizic coletul. am rugamintea de a mi spune părerea ta:crezi că ar trebui să anulez comanda sau sa mai astept?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. raspunsul in alta tema : http://cumsacumparpenet.blogspot.com/2014/02/ofer-ajutor-gratis.html?showComment=1403510643428#c6305633728156610094

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut! As avea si eu intrebare. Crezi ca totul este in regula cu o comanda efectuata in data de 26 aprilie 2014 si neprimita nici pana azi, 01 iulie 2014? :P
    Daca urmaresc informatiile de transport pe http://track-chinapost.com, ultimul rezultat arata ca in data de 21.06.2014 pachetul e la Beijing pentru "Export Security Scan".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi la detaliile comenzii daca mai ai zile ca sa deschizi disputa. se dau 60 zile maxim pentru a cere banii inapoi pentru coletul nelivrat.
      incearca saitul de tracking : http://www.17track.net/en/result/post.shtml

      Ștergere
  6. Salut.eu am facut comanda de 5 zile si imi arata ca produsele au fost trimise...insa cand pun codul sa vad pe unde e coletul imi spune "0 items found"...e normal?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Alex,
    La fel ca si colegii mei, am folosit siteul Aliexpress pentru cateva cumparaturi. Sellerul a depus coletul pe transport, am tracking numberul dar as avea nevoie de cateva informatii suplimentare. Exista posibilitatea de a vorbi pe privat? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna. am comandat ceva de pe aliexpress .intrebarea este: 5days 12hours 24minutes 36seconds . asta este corect sau:
    China Post Air Mail

    Free Shipping

    Estimated Delivery Time:15-60 Days

    Processing Time:4 Days
    prima o scrie dupa ce scrie ca se proceseaza in cutare timp. mersi anticipat de raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ziua.am comandat si eu acum 9 zile 2 produse de la furnizori diferiti pe aliexpress dar la nici unul nu pot urmari pachetul...scrie 0 items found...ce trebuie sa fac?va rog ajutati-ma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine dupa vreo 10 zile a aparut dar poate dura mult mai mult pana incarca posta datele.rabdare

      Ștergere
  10. buna ziua si eu am aceeasi problema cu tracking number. in 24 august am dat comanda de 6 produse la 6 vanzatori diferiti doua dintre TN merg 4 nu, cand le verific apare success 0 find. Am scris vanzatorilor si mi-au raspuns ca este mare aglomeratie la posta chineza si ca sa am rabdare dar totusi au trecut 2 saptamani ce sa fac? Unul singur nu a raspuns la mesaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te panica, chiar e aglomeratie foarte mare la posta chineza.deocamdata nu poti face mai nimic..inca mai ai multe zile din purchase protection.la unele produse pot trece si 45 de zile pana ajung .inarmeazate cu multa rabdare iar in ultimele 5 zile de purchase protection dai open dispute si ii comunici vanzatorului ca vrei full refund nu prelungirea perioadei si nici retrimiterea produsului.

      Ștergere
  11. Buna, stii cumva vreun site unde pot cauta codurile postale din China sau Japonia? Adica, atunci cand imi caut coletul , la location imi apar niste cifre si am inteles ca alea sunt codurile postale, dar daca le caut pe internet nu gasesc ceva concret.

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut.
    Am comandat prin singapore pos. Pe site-ul lor am dat Track Item am adaugat codul si imi apare nr primit. Dupa ce dau pe el imi apare asa

    09-10-2014 Despatched to overseas (Country code: RO)

    Puteti sa-mi spuneti daca trebuie sa ma duc in vama sa-l ridic sau va fi expediat la adresa de destinatie furnizata vanzatorului? Vama se plateste si daca da, unde?

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  13. ce inseamna NULL SI PEK acolo unde-ti bagi trackul

    RăspundețiȘtergere
  14. Aceiasi intrebare ca mai sus am si eu .......cand dau sa caut produsul imi apare la starea lui NULL si la locatie PEK............ce inseamna acest lucru?

    RăspundețiȘtergere
  15. Va salut cu mult respect.Va rog mult si din suflet spuneti-mi am cumparat 5 buc x 128 Gb micro sd de pe aliexpres,dar vazatorul era pe chat si l-am intrebat sa aibe 128 gb dar el mi-a spus ca are memorie reala 8 gb dar sunt reformatate sau nu stiu cum a zis rescrise cu 128 gb,si mi-a sarit nervii si i-am spus ca nu vreau comanda in acest fel,dar el deja o pusese la posta in urma cu vreo 12 ore,asta fiind pe data de azi 17.11.2014 si i-am zis ca o sa refuz comanda sa se reintorca inapoi la el, a zis ca imi da banii inapoi dar cand ajunge inapoi la el,ACUM VA INTREB,CE POT FACE??? NU AM RETURNAT SI REFUZAT NICIODATA O COMANDA...SI NU STIU CUM SA FAC....MA DUC LA POSTA INAPOI FARA SA O DESFAC SI SPUN CA VREAU SA RETRIMIT SAU CUM SA PROCEDEZ...SPECIFIC AM PESTE 25 COMENZI DAR NU AM REFUZAT NICIODATA SAU SA REINTORC O COMANDA...MA PUTETI AJUTA IN CATIVA PASI SIMPLII???? MULTUMESC DIN SUFLET ASTEPT RASPUNSUL DV

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut.eu am facut comanda de 10 zile si imi arata ca produsele au fost trimise...insa cand pun codul sa vad pe unde e coletul imi spune "0 items found"...e normal?

    RăspundețiȘtergere
  17. RS388603128CN buna imi poti verifica si mie te rog?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca apare 0items found,inseamna xa nu au trimis nimic inca? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua
    Am o comanda pe Ali Express. La 2 sau 3 zile dupa ce mi-a spus vanzatorul ca a trimis comanda imi apare Frozen order.(imi spune ca din cauza ca vanzatorul e suspectat de frauda si sa astept 3 zile pana ii cerceteaza hartiile). Ce ar trebui sa fac in aceasta situatie?
    Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere